"Perfektionist-Linn"

Här sitter jag mitt i natten och bloggar och nördar facebook när jag borde packa färdigt och sen gå och lägga mig, ska upp klockan 7 imorgon.
Förut när jag packade var jag väldigt nogrann, jag vikte ihop allt och fyllde igen varenda liten lucka i väskan med smågrejor jag skulle ha med. På senare tid har jag blivit mindre nogrann, jag har ju flackat omkring så mycket fram och tillbaka när jag bor i Öjebyn på skolveckorna så inte ids man packa så noga varje helg. Men idag kände jag att "perfektionist-Linn" kom fram igen, jag har vikt minsta lilla socka och försökt passa in alla kläder och saker på ett bra sätt så det ska ta så lite plats som möjligt. Haha, snacka om att jag är nojig.
Det jag egentligen vill förmedla med detta inlägg är att jag åker till mamma i Umeå imorgon, känns underbart, saknar min kära mor och hästarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0