Gnagare

Saknade min kamera idag när jag tog en liten promenad ner till bäcken, såg väldigt mycket gamla och några relativt nya spår efter bävrar. Har jag riktigt, riktigt tur kanske jag få se en bäver där nere i sommar, vad häftigt det skulle vara. Tog några bilder med mobilen i alla fall som jag tänkte dela med mig av. Om det blir bra väder nästa helg ska jag ta mig dit ner och fota, med systemen såklart. Fanns också mycket annat som var vackert kring bäcken.
Bäcken delade på sig, till vänster var den lite igentäppt av något som skulle kunna vara en bäverhydda, men vad vet jag. På "ön" i mitten och på höger sida om bäcken var det massor av nedgnagda träd och sånt. Nero hittade en helt skalad pinne som han tyckte var riktigt spännande!
Klicka på bilderna för att få dem större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0