Det som betyder något

Tog bilden här nedanför för några veckor sen, inspirerades av en liknande bild. Bilden representerar saker som betyder något för mig, fast vissa saker är dekoration så bilden skulle se bättre ut. Tänkte ge en liten förklaring till de olika sakerna;
Objektivet - Jag har ett stort intresse för fotografi
Freestyleboken - Hundintresset utgör största delen av mitt liv
Besticken - Älskar mat!
Hjärtat - Står för allt som har med kärleken i mitt liv att göra. Vänner, familj osv.
Hästen - Har ett stort hästintresse
Pennan - Jag tycker mycket om att skriva
Resten är dekoration. Eller ja, hörlurarna står för musik samtidigt som det är en dekoration. Musiken är inte så stor del av mitt liv, mest bara någonting jag lyssnar på.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Asså shit, total älskar den bilden alltså!

2012-05-13 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0