Ledigheten varar bara några dagar

Nu har jag sommarlov!
Så himla skönt. Fast det varar inte så länge för mig, ska jobba halva lovet. Två sommarjobb har jag fått, ett på dagis och ett på ett slädhundsföretag som jag praktiserat på i vintras. Just när jag ska jobba där så har de valpar på typ fem veckor, det är ju då de där monstrena är som gulligast! Det är så himla roligt att de vill att jag ska sommarjobba hos dem, det är en helt underbar familj det där, längtar nåt så otroligt! Klicka för att se deras hemsida.
För pengarna jag tjänar blir det nog att köpa lite kamerautrustning, vill verkligen ha en fjärrutlösare! Kanske köper något filter också. En annan del av stålarna ska jag shoppa kläder och sånt för, resten sparar jag till något vettigare som måste köpas senare i livet.
Nu ska jag ut också spåra med Nero, har inte spårat så mycket med honom så önska oss lycka till, har inte märkt ut var spåret går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0