Spårat

Har spårat idag med Nero, och gud så bra det gick! Det gick inte perfekt, men mycket bättre än vad det gjort tidigare. Han tappade inte bort sig nästan någonting och när han gjorde det hittade han snabbt tillbaka. Jag la ut tre leksaker och en pinne (en vanlig pinne från skogen som jag tagit på, så den luktar av mig), Nero missade dock pinnen men jag tror det var lite mitt fel. Han var och luktade efter den, men plockade inte upp den då jag inte var nog vaksam, hade jag uppmuntrat honom att söka mer efter den hade han garanterat plockat upp den.
Pappa tog några bilder med sin iPhone.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Härligt!! :D det är ju jättebra att han tar upp spåret snabbt igen när han tappat det!

2012-06-11 @ 20:44:17
URL: http://pernillasphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0