Against the sun


Kommentarer
Postat av: Nilla

AS FINA! Älskar dom här :D

Svar: Tack :D
Linn Orrmalm

2012-06-28 @ 23:13:10
URL: http://pernillasphotos.blogg.se
Postat av: Linnea

Du är grym på att fota Linn, gillar verkligen att kolla igenom din blogg! :)
Lite nyfiken bara; hur får du till den svarta bakgrunden på de två nedersta bilderna? Är det något du redigerat eller?

Svar: Tack, vad glad jag blir! :)Den svarta bakrunden blev när jag fotade, jag fotade snett i motljus och det var en mörk bakrund (granar) så när jag anpassade inställningarna efter det ljusa gräset blev bakrunden mörk. Sen har jag också förstärkt det i elements :)
Linn Orrmalm

2012-06-29 @ 13:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0