What mom brought home

Glömde visa er vad mamma kom hem med, hade tankarna på helt annat än datorn hela dagen igår! De (mamma och ägaren till hästen nedan) kom fram vid 5-tiden med skönheten på bilderna, han är en 3-årig vallack med namnet Demon. Han är en väldigt lugn och trygg häst, helt underbar! Det kommer en till på fredag, blir också spännande! Vi äger inte de hästar som kommer till oss nu, men de ska vara hos oss en tid.
Hehe klaga inte på bilderna, de är ju inte jättesnygga men jag gick ut och tog några väldigt snabba och få bilder för att kunna visa er honom.
Emma sov hos mig från tisdag till onsdag, och såklart red vi båda dagarna. Vi har ridit barbacka omkring i hagen, och jag har galopperat för första gången barbacka på Grace! Det var grymt kul, Grace tyckte det också och det gjorde mig så lycklig. Älskar de där små upplevelserna man har med djur, när något bra händer och det är delad lycka. Så var det verkligen igår.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Men ååh vilken snygging! :D

Svar: ashärlig häst :D
Linn Orrmalm

2012-08-02 @ 18:53:24
URL: http://paintedreflection.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv: Oj förlåååt ♥ Missade helt dig ! Men nu har jag länkat dig också ;) Hoppas det inte gjorde något!

Svar: Ingen fara! ;)
Linn Orrmalm

2012-08-03 @ 10:51:55
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0