Min och Emmas dag i bilder


Kommentarer
Postat av: pappa

vilket fint liv du måste ha :))

Svar: det har jag verkligen! :)
Linn Orrmalm

2012-08-16 @ 13:27:59
Postat av: Nilla - foto

Haha så härliga bilder! Er dag ser ju helt underbar ut :)Gillar animeringen där på slutet också! Vem är det som har fotat? Bilden när Nero simmar var också riktigt fin, blev inte så bra när jag fotade, var ju skitsvårt att få Nero och vattnet och allt runtom att se "normalt" ut! Haha och jag gillar ditt leende när du rider, du ser så himla lycklig ut! :D

Svar: Jag är verkligen lycklig! det är mamma som fotat, vi hade inställt på auto, på sport :)
Linn Orrmalm

2012-08-16 @ 19:01:48
URL: http://paintedreflection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0